باید های یک تراکت خوب

یقین بداند چه چیزی را می خواهد به چاپ تراکت مخاطبان خود انتقال دهد. 2-کاملا مطالب درجشده را به صورت واضح و روشن مطرح کند.

3- بتواند مخاطب خود را ترغیب و تشویق به موضوعات تراکت کند. 4- ارتباط صحیح و پیوستگی و هماهنگی بین تصاویر و متن برقرار باشد تا اولین نگاه مخاطب به تراکت، او را وادار به پیگیری و جهتپذیری انتخاب او در خبر تراکت کند. نکتهی مهم در طراحی تراکتهای تبلیغاتی این است که طراحی گیرا داشته باشد و مطالب به گونهای خلاصه در آن چیده شده باشد که چشم بیننده خسته نشود. در طراحی باید سعی شود که مطالب مهم، بزرگتر باشند و بهتر است این مطالب به گونهای باشد که بیننده را جلب کند و بیننده مشتاق شود که آن را بخواند. استفاده از رنگهای چاپ تراکت همخانواده و ترکیب رنگها در طراحی بسیار مهم است.کیفیت طراحی، نوع کاغذ، و نوع چاپ تراکت، نقش موثری در جذابیت و گیرایی تراکت در دید مخاطبان شما دارد.غالبن در صفحهی روی تراکت عناوینی مانند نام واحد و یا مرکز مورد نظر و معرفی فعالیتهای او ـ امتیازات (اولین تولیدکننده، تنها موسسه، و یا استاندارد وایزوهای رایج و غیره)، شرایط مرتبط با اعلام تراکت (به مناسبت روز افتتاح نمایشگاه و یک گالری و غیره)، زمان، نشانی، تلفن، فکس، ایمیل، درج شود و در قسمت پشت صفحه، توضیحات در رابطه شرح تحول در آن ذکر می‌شود.


برچسب ها: چاپ تراکت , تراکت , چاپ ,

[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ] [ 20:39 ] [ فناوران ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]